FAQ

GEPERSONALISEERDE ARMBANDJES

Kan ik een gepersonaliseerd armbandje retour sturen?
Een gepersonaliseerd armbandje wordt speciaal voor jou gemaakt, om deze reden kan het armbandje niet worden geretourneerd.

 

Wat is de levertijd van gepersonaliseerde armbandjes?
Wij streven naar een levertijd van 3 tot 5 werkdagen.

 

Moet ik maten doorgeven?
Wij hebben standaard maten van de armbandjes. Wil je het armbandje liever zelf knopen of heb je extreem smalle/brede polsen dan kan je dat altijd tijdens het afrekenproces bij ´opmerkingen´aangeven.

 

Zijn de armbandjes ook geschikt voor kinderen?
Ja zeker! Geef dit even aan bij ‘opmerkingen’ tijdens het afrekenproces en wij zullen het bandje wat kleiner maken.

 

Wij stellen ons niet aansprakelijk voor het eventueel losraken/kwijtraken van kralen/bedels van de gepersonaliseerde armbandjes.

 

PRODUCTEN

Ik heb een klacht, wat nu?
Wat vervelend :( Neem even contact met ons op via het contactformulier of stuur een mailtje naar info@lunabeau.nl

 

Mijn product is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Laat dit gelijk aan ons weten door een mailtje te sturen naar info@lunabeau.nl. Vermeld hierin je ordernummer,
om welk product het gaat en stuur hierbij een foto van het beschadigde artikel mee. Dan proberen wij zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Ik heb een allergische reactie gekregen op de sieraden, kan ik deze retourneren?
Wat vervelend! In verband met hygiëne kunnen wij sieraden helaas niet retour nemen. Wij stellen ons niet verantwoordelijk voor eventuele
allergische reacties op sieraden.

 

BETALEN

Welke betaalmethodes bieden jullie? 
Wij bieden de volgende betaalmethode:
- iDEAL
- Klarna Afterpay
- BanContact 


Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?

Je kunt de kortingscode tijdens het afrekenen invoeren.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €4,50 voor pakketpost. Voor brievenbuspost gelden lagere tarieven.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat moet ik doen?
Stuur een mailtje naar info@lunabeau.nl met je ordernummer. Als wij jouw bestelling nog niet hebben verzonden kunnen wij het adres voor je aanpassen. Als wij jouw pakketje al hebben verzonden kunnen wij deze helaas niet meer tegenhouden. Zodra wij het pakket bij ons retour hebben ontvangen kunnen wij het adres aanpassen en opnieuw sturen.

 

RETOURNEREN

Voor meer informatie over retourneren, klik hier.